Keisti šrifto dydį

Increase SizeDecrease SizeReset font to default

Smalininkų technologijų ir verslo mokykla

Sveiki atvykę!

2024-04-22 - 26

Pamokų laikas

8.00 – 8.45
8.55 – 9.40
9.50 – 10.35
10.45 – 11.30

Pietų pertrauka 11.30 – 12.00

12.00 – 12.45
12.55 – 13.40
13.50 – 14.35
14.45 – 15.30
Mano dienynas
PMIS
AIKOS SMM
LAMA BPO
Europass
lt72

Sekite mus facebook

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Kviečiame į mūsų mokyklą!

Projektai
Praktinių įgūdžių įgijimas Inžinerinės pramonės sektoriniame praktinio mokymo centre Spausdinti El. paštas
2020 m. Lapkričio 30 d., Pirmadienis

kuriame-ateiti-2020

Pastaraisiais metais besikeičianti šalies ūkio struktūra, pramonės sektoriaus įmonėse diegiami inovatyvūs technologiniai procesai, lėmė didelį atotrūkį tarp pramonės įmonėse ir profesinėse mokyklose mokymo reikmėms naudojamų technologijų, išryškėjo profesinio mokymo įstaigų abiturientų įgytų kompetencijų neatitiktis darbo rinkos poreikiams.

Profesinio mokymo įstaigos, rengdamos moksleivius pagal profesinio mokymo programas, siekia moksleiviams suteikti darbo rinkai aktualias kompetencijas ir įgūdžius. Tačiau ne visos įstaigos turi tinkamą, šių dienų inžinerinės pramonės sektoriaus praktinių mokymų poreikius tenkinančią mokymų bazę.

Siekdama mokiniams, besimokantiems pagal formaliojo profesinio mokymo programas, suteikti reikiamus praktinius įgūdžius inžinerinės pramonės srityje, Vilniaus technologijų mokymo centras kartu su 6 partneriais įgyvendins praktinių mokymų projektą Inžinerinės pramonės sektoriniame praktinių mokymų centre (Inžinerinės pramonės SPMC).

Projekto tikslinė grupė – mokiniai, atvykstantys iš kitų profesinio mokymo įstaigų, kuriose nėra šio sektoriaus praktinio mokymo centro, mokytis į Inžinerinės pramonės SPMC pagal formaliojo profesinio mokymo programas. Projekto metu mokymuose naujus praktinius įgūdžius įgis 179 mokiniai iš Vilniaus technologijų, verslo ir žemės ūkio mokyklos, Jonavos politechnikos mokyklos, Radviliškio technologijų ir verslo mokymo centro, Smalininkų technologijų ir verslomokyklos, Zarasų profesinės mokyklos bei iš Ukmergės technologijų ir verslo mokyklos. Numatoma projekto trukmė – 15 mėnesių.

Projektas: „Praktinių įgūdžių įgijimas Inžinerinės pramonės sektoriniame praktinio mokymo centre" (Nr. 09.4.1-ESFA-T-736-02-0015) prisidės prie 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas" 09.4.1-ESFA-T-736 priemonės „Praktinių įgūdžių įgijimo rėmimas ir skatinimas" tikslų įgyvendinimo.

 
Apie brandžią ir šviesią senatvę Kipre Spausdinti El. paštas
2020 m. Lapkričio 08 d., Sekmadienis

Spalio 16-23 dienomis keturios mokytojos, dėstančios socialinio darbuotojo padėjėjo mokymo programos dalykus, dalyvavo Erasmus+ programos mobilumo projekto „Praktinių kompetencijų didinimas tarptautinėse įmonėse“ NR. 2020-1-LT01-KA102-077669 mobilumo projekte Kipre.

Praktikos metu mokytojai lankėsi MA-REA-KYVELI slaugos namuose, kuriuose gali gyventi 48 asmenys dviviečiuose arba vienviečiuose kambariuose. Tai specializuota pagyvenusių žmonių slaugos ir priežiūros įstaiga, kurioje dirba apie 17 darbuotojų, t. y. slaugytojai, prižiūrėtojai, virėjai, valytojai. Įstaiga bendradarbiauja su gydytojais, kineziterapeutu, ergoterapeutu. Šiuose slaugos namuose penkios mokinės, besimokinančios socialinio darbuotojo padėjėjo mokymo programoje, atliko dviejų savaičių praktinį mokymąsi. Mums, kaip mokytojoms, buvo be galo smagu matyti motyvuotas mokines, kurios visada su gera nuotaika ir nusiteikimu išeidavo į praktiką, o baigusios darbus pasakodavo apie savo įgytą patirtį, sutiktus žmones, dalindavosi dienos įspūdžiais.

Apsilankymas Terra Santa katalikiškuose slaugos namuose buvo labai ribotas dėl COVID-19 grėsmės. Šie slaugos namai įsikūrę prie Terra Santa bažnyčios ir moterų vienuolyno. Katalikiškuose poilsio-slaugos namuose gyvena tik moterys, kiekviena turi po atskirą kambarį, kuriame daug asmeninių daiktų, o pro langą atsiveria nuostabus vaizdas į kiemo sodą.

Laisvu metu, su mentore Jolanta, vykome į pažintinius vizitus po Larnakos miestą, regioną. Aplankėme Hala Sultan Tekke mečetę, Šv. Lazaro bažnyčią, druskos ežerą, senamiestį.

Stažuotės metu mokytojos turėjo galimybę tobulinti savo bendrąsias, kalbines, dalykines ir praktines kompetencijas, susipažino su socialines paslaugas teikiančiomis įstaigomis, socialinės priežiūros ir globos paslaugų organizavimu, finansavimo modeliais.

View the embedded image gallery online at:
https://stvm.lt/projektai?start=30#sigFreeIdbf6517be18

 
<< Pradžia < Ankstesnis 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Kitas > Pabaiga >>

Puslapis 16 iš 47