2024-04-29 - 05-03
|
Pamokų laikas
8.00 – 8.458.55 – 9.40
9.50 – 10.35
10.45 – 11.30
Pietų pertrauka 11.30 – 12.00
12.55 – 13.40
13.50 – 14.35
14.45 – 15.30
Kviečiame į mūsų mokyklą!
- notice
Kaip smagu piešti... |
2014 m. Lapkričio 07 d., Penktadienis | |||
Smalininkų technologijų ir verslo mokyklos specialiojo ugdymo skyriaus mokiniai ir pedagogai baigė vykdyti projektą „Socialinės atskirties mažinimas sutrikusio intelekto mokiniams ir jaunimui“, kuriam finansavimą skyrė Jurbarko rajono savivaldybės administracija. Projekto tikslas - sudaryti sąlygas specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams lavinti savo dvasinius, kūrybinius ir fizinius įgūdžius. Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių turima negalia riboja galimybes dalyvauti pilnaverčiame ugdymo procese, visuomenės gyvenime. Dėl šių priežasčių didėja šių asmenų socialinė atskirtis, mažėja integracija bendruomenėje, nepasitikima jų gebėjimais, įgūdžiais. Sunkiau toks jaunimas įsilieja ir į darbo rinką. Tokie vaikai ir jaunuoliai yra bendruomenės dalis, kurios deja dar dažniausiai vengiama, stengiamasi nepastebėti. Smalininkų technologijų ir verslo mokyklos specialiojo ugdymo skyriuje ugdomi keturiasdešimt aštuoni specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniai, kuriems kūrybiškumo ugdymas, fizinis aktyvumas, motorinių gebėjimų tobulinimas yra labai svarbūs įgūdžiai. Projekto metu mokiniai dailės terapijos metodo pagalba stiprino motorinius įgūdžius, lavino erdvės suvokimą, savivoką, pagerėjo gebėjimas išreikšti negatyvius ir pozityvius išgyvenimus, lavėjo kalbinė raiška. Smagu buvo žiūrėti, kaip padedant dailės mokytojai Alinai Petravičienei mokiniai aptarinėjo, ką pieš ant koridoriaus ir klasės sienų, o ką - ant popieriaus lapų. Kokių tik įdomiausių ir netikėčiausių pasiūlymų sulaukė mokytoja Alina... Galiausiai buvo sutarta, kad vieną piešinį skirs VW vabalų klubo mašinėlėms įamžinti, nes visiems labai patiko šio klubo organizuota edukacinė išvyka, kurios metu vaikai vyko pramogauti į Kauną. Tolimesnei veiklai buvo atrinktas pats netikėčiausias pasiūlymas - ,,Šilumos šaltinis‘‘, kur buvo galima piešti tiesiog pirštukais. Tai atlikdamas kiekvienas mokinys galėjo ,,pajausti‘‘ spalvą, paviršiaus faktūrą ir išreikšti savo emocijas. Šio projekto veikla labai sudomino mokinius ir leido atverti „langą“ į savo vidinį pasaulį, spalva ir formomis įkūnyti savo jausmus, nuotaikas. Tai galimybė pamatyti save naujai, tapti emociškai stabilesne, sąmoningesne bei atsakingesne asmenybe. Projekto veikloje ir rezultate buvo kuriama dalyvių socialinė sąveika, skatinama visuomenės tolerancija bei pozityvūs socialiniai – kultūriniai pokyčiai. Projektų vadovė SlideshowFX: Album not found
|