Praktinių įgūdžių įgijimas Inžinerinės pramonės sektoriniame praktinio mokymo centre Spausdinti
2020 m. Lapkričio 30 d., Pirmadienis

kuriame-ateiti-2020

Pastaraisiais metais besikeičianti šalies ūkio struktūra, pramonės sektoriaus įmonėse diegiami inovatyvūs technologiniai procesai, lėmė didelį atotrūkį tarp pramonės įmonėse ir profesinėse mokyklose mokymo reikmėms naudojamų technologijų, išryškėjo profesinio mokymo įstaigų abiturientų įgytų kompetencijų neatitiktis darbo rinkos poreikiams.

Profesinio mokymo įstaigos, rengdamos moksleivius pagal profesinio mokymo programas, siekia moksleiviams suteikti darbo rinkai aktualias kompetencijas ir įgūdžius. Tačiau ne visos įstaigos turi tinkamą, šių dienų inžinerinės pramonės sektoriaus praktinių mokymų poreikius tenkinančią mokymų bazę.

Siekdama mokiniams, besimokantiems pagal formaliojo profesinio mokymo programas, suteikti reikiamus praktinius įgūdžius inžinerinės pramonės srityje, Vilniaus technologijų mokymo centras kartu su 6 partneriais įgyvendins praktinių mokymų projektą Inžinerinės pramonės sektoriniame praktinių mokymų centre (Inžinerinės pramonės SPMC).

Projekto tikslinė grupė – mokiniai, atvykstantys iš kitų profesinio mokymo įstaigų, kuriose nėra šio sektoriaus praktinio mokymo centro, mokytis į Inžinerinės pramonės SPMC pagal formaliojo profesinio mokymo programas. Projekto metu mokymuose naujus praktinius įgūdžius įgis 179 mokiniai iš Vilniaus technologijų, verslo ir žemės ūkio mokyklos, Jonavos politechnikos mokyklos, Radviliškio technologijų ir verslo mokymo centro, Smalininkų technologijų ir verslomokyklos, Zarasų profesinės mokyklos bei iš Ukmergės technologijų ir verslo mokyklos. Numatoma projekto trukmė – 15 mėnesių.

Projektas: „Praktinių įgūdžių įgijimas Inžinerinės pramonės sektoriniame praktinio mokymo centre" (Nr. 09.4.1-ESFA-T-736-02-0015) prisidės prie 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto „Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas" 09.4.1-ESFA-T-736 priemonės „Praktinių įgūdžių įgijimo rėmimas ir skatinimas" tikslų įgyvendinimo.